Ремонт ГУР гідропідсилювача керма - Т40, Камаз, МТЗ
Ремонт гідропідсилювачів керма
Ремонтом гідропідсилювачів на трактора МТЗ, ЮМЗ, Т-150, К-700 та ін. і вантажні автомобілі КаМАЗ, ЗІЛ ми займаємося давно, робимо це якісно і відносно не дорого. Основним елементом, який підлягає заміні в гідропідсилювачі є золотникова пара. Правильна робота саме золотника, є запорукою хорошої роботи гідропідсилювача в цілому. Звичайно існують і інші проблемні місця в гідропідсилювачах, наприклад: знос шліців, злизана різьба або розбиті посадочні місця, лопнуті кришки і трубки, выдавлені сальники і т.д.
Всі ці дефекти будуть виявлені нами на стенді або при розбиранні і усунені, але основне, повторюся, це правильна робота золотника. Без гідравлічної допомоги, більшість гурів продовжать роботу, але поворот рульового колеса буде зробити в рази важче. Тут варто згадати, що не завжди наші клієнти бувають праві, якщо в усьому звинувачують гідропідсилювач (Гур), досить часто причиною поганої поведінки трактора чи автомобіля при повороті (коли поворот в обидві сторони вимагає значного зусилля) є погана робота насоса НШ або ж насоса гура.
У тих випадках коли в одну сторону повертає нормально, а в іншу погано вина швидше за все саме гідропідсилювача.
Послідовність робіт при реставрації гідропідсилювачів:
- Отримання Гура у транспортній компанії (будьте ласкаві перед відправкою злийте масло і поверхнево очистіть Гур від бруду, і вкладайте дефектувальний лист або записку до гідропідсилювача, або хоча б в телефонному режимі вказуйте проблему)
- Встановлення на стенд, для визначення всіх проблем
- Розбирання і миття вузлів, дефектовка
- Заміна зношених запчастин або запчастин яких не вистачає, заміна ремкомплекта, зварювальні роботи, нарізка різьблень, установка футерок, інші слюсарні роботи що будуть потрібні в конкретному випадку.
- Збирання
- Стендування перед відправкою і сама відправка.
У більшості випадків у нас є вже готові (відреставровані) гідропідсилювачі і насоси гура на обмін. Якщо ж Ви вимагаєте щоб повернули саме ваш вузол, тоді ремонт зазвичай затягується на 3-4 дні. При отриманні гідропідсилювача після ремонту рекомендуємо замінити масло і масляні фільтри перед установкою вузла в систему. Звертаємо Вашу увагу, що у нас також можливо відремонтувати гідророзподільники.
Послуга | Ціна |
Ремонт гідропідсилювача ГУР трактора МТЗ, 72-3400015 | 1100грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР трактора ЮМЗ, 45Т-3400010 | 900грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР КАМАЗ 5320, 53212-3400020 | 1100грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР КАМАЗ 4310 (ЕВРО), 4310-3400020 | 2050грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР Автомобіля ЗІЛ, 4331-3400020 | 1100грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР трактора К-700, 700А.34.22.000-1 | 2100грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР трактора Т-150, 151.40.051-1 | 1200грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР трактора Т-40 (з кронштейном), Т25-3400020-Ж | 1100грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР трактора ДТ-75, 78.76.011-01 | 600грн. |
Ремонт гідропідсилювача ГУР трактора Т-70, 70С-3404020-30 | 500грн. |
Ремонт насоса ГУРа ЗИЛ (КАМАЗ), 130-3407199 | 900 грн. |
Ремонт регулятора витрати К700,К701 700А.34.06.000-2 | 800 грн. |