У зв'язку з тим, що у наших покупців накопичилася велика кількість питань, що стосуються якості та ціни розривних і з'єднувальних муфт, ми вирішили більш детально висвітлити це питання. Практично всюди в інтернеті опис цих муфт не проста, перевантажено технічними термінами і не читабельно. Ми поставили собі за мету описати все доступно і простими словами.

Отже, перш за все, обидва типи муфт: і сполучні і розривні служать для однієї мети - для утримання масла всередині системи в разі розриву маслопроводов або навмисного роз'єднання. Це основна функція. Додаткові функції: запобігання потрапляння бруду всередину гідросистеми, запобігання скручування рукавів, ну і звичайно ж швидкість і зручність роз'ємів, не дарма вони так само називаються БРС (швидко рознімні з'єднання). Відрізняються сполучна і розривна муфта способом з'єднання двох напівмуфт в одну - з'єднувальні скручуються за допомогою ключа, розривні замикаються в ручну. Набагато більшого поширення в вузлах та агрегатах для тракторів и комбайнів Зараз мають розривні муфти.
 
Тепер розглянемо які варіанти розривних муфт можна зустріти в продажу.
 
1) Муфти виробляються під різні розміри: найпоширеніші це під 24 (різьблення М20х1,5) ключ і під 32 (різьблення М27х1,5) ключ.
 
2) Різні виробники: Китай, Італія, Україна.
 
3) Односторонні (при розриві перекривають масло тільки з одного боку, з боку подачі масла, а зі зворотного боку вважається що тиску немає і перекривати потік не варто) і двосторонні (потік перекривається з двох сторін). двосторонні природно дорожче.
 
4) Один з найважливіших факторів відмінності - принцип роботи: зустрічаються з кулькою і з грибковим клапаном. На нашу думку більш надійними є з грибковим клапаном, так як зустрічалися муфти де кулька або зовсім не загартований, чи мало загартований, тоді він продавлюється і муфта просто перестає працювати.
 
Після вищеописаного ми рекомендуємо купувати муфти розривні, подвійної дії, з грибковим клапаном виробництва України або Італії.
 
Крім муфт в цьому розділі представлені сполучні фланці насосв НШ, без яких необхідний жодне з'єднання шестеренних насосів.