Ремонт решіт і клавіш на імпортні комбайни
Структура процесу ремонту решіт комбайна
1. Зняття розмірів решета, що ремонтується. Це необхідно в результаті того, що на перший погляд однакові комбайни можуть мати різні розміри решіт. При цьому відмінності можуть бути викликані або змінами в конструкції решіт при їх виготовленні на заводі, різними ринками збуту однієї й тієї ж моделі комбайна, або змінами які вносились в процесі виготовлення і є мало не унікальними, остання особливість стосується більшою мірою комбайнів вітчизняного виробництва і близького зарубіжжя таких як КЗС або Палессе.
2. Дефектовка і вибракування зношених частин решіт. При дефектовці часто йде під заміну 90% решета, так як в більшості випадків раціональніше виготовити нові деталі і вузли, ніж відновити старі.
3. Виготовлення рами решета. Зі старих деталей залишаються тільки спеціальні кріплення, механізми регулювань, нестандартні вузли та деталі які застосовуються в конструкції того чи іншого решета. При цьому, при виготовленні рами ведеться суворий контроль за якістю зварювальних швів, дотриманням габаритних розмірів, а також правильному розташуванню кріпильних і регулювальних елементів.
4. Установка гребінок і осей гребінок решіт. Під час ремонту використовується нова універсальна гребінка, для верхніх решіт висота пальця гребінок 22 мм, для нижніх 10 мм, товщина 0,8 мм. Для осей використовується спеціальний дріт з каліброваної сталі марки 20, діаметром 4 мм, німецького виробництва.
Також під час ремонту решіт застосовується стабілізуючий дріт, завдяки цьому збільшується термін служби решіт, їх зносостійкість, зменшуються вібрації і поліпшується точність регулювання.
5. Нанесення захисного покриття. При фарбуванні використовуються перевірені часом і експлуатацією, продукти від таких фірм як SENTAPOL і HAMMERITE.
6. Гарантія. На всі відновлені вироби наша компанія дає гарантію 6 місяців.