Форсунка ЯМЗ-236, МАЗ-238 МАЗ реставрована
-
800.00 грн.
Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».
Відгуків немає | Написати відгукФорсунка дизельна з довгим штуцером.
Форсунка дизельна 26.1112010-04 дозовано вприскує і розпорошує паливо в камеру згоряння циліндра дизеля автомобіля МАЗ. Є однопружиною з розпилювачем, в якому є розпилювальні отвори. Основними складовими частинами є - корпус, розпилювач з голкою, пружина, штанга, подовжений штуцер, ущільнювальні і кріпильні деталі.
В форсунки циліндрів ПММ подається паливним насосом високого тиску з бака по трубопроводу через штуцер (поз.16) з фільтром (поз.18). При виникненні необхідного тиску пального відбувається переміщення голки розпилювача (поз.10) і здавлювання пружини (поз.9), що веде до відкриття каналів розпилювача і розпорошення палива в формі конуса в камеру згоряння. Після вприскування відбувається падіння тиску. Під впливом пружини голка переміщається і надійно закриває і герметизує вихідний отвір розпилювача. Далі цикл роботи повторюється. Тиск палива для початку вприскування регулюється гвинтом (поз.8) для затягування пружини (поз.9). Розпилювач і голка притираються один до одного при виготовленні і не розкомплектовуються. Форсунка кріпиться до голівки циліндрів скобою (поз.3).
Для стабільної і тривалої експлуатації механізму потрібен періодичний контроль розпилення (повинна бути тумана хмарина, краплі не допускаються) і контроль забезпечення тиску початку і кінця вприскування палива. Для чого необхідно форсунку зняти з головки блоку циліндрів, попередньо очистивши від бруду і пилу і зробити її промивку, очищення від нагару або зробити заміну комплектуючих в разі виявлення на них дефектів. Провести настройку вприскування і розпилення.
Настроювальні, регулювальні та ремонтні заходи повинні проводитися навченим персоналом. В процесі роботи потрібно належним чином обслуговувати механізм, використати якісне ДТ, що дозволяє довго і надійно експлуатувати дизельну форсунку.
Характеристики форсунки ЯМЗ-236, ЯМЗ-238 МАЗ |
|
Тип ТНВД | Рядний |
Застосування | МАЗ, КраЗ |
З двигунами | ЯМЗ |
Стан | реставрований |
Мал.1. Форсунка дизельна ЯМЗ-236, ЯМЗ-238 автомобіля МАЗ
1 – шпилька; 2 - ковпак форсунки; 3 - скоба кріплення форсунки; 4 - шайба; 5 - гайка; 6 - контргайка; 7 - гайка пружини; 8 - гвинт регулювальний; 9 - пружина; 10 - розпилювач; 11 - гайка розпилювача; 12 - шайба ущільнювача; 13 - штанга форсунки; 14 - шайба ущільнювача; 15 - штуцер в зборі; 16 - штуцер; 17 - втулка фільтра; 18 - фільтр форсунки в зборі; 19 - пружина ущільнювача; 20 - корпус форсунки; 21 - ущільнювач штуцера; 22 - форсунка в зборі.
Відгуків немає