Компресор КамАЗ пневматичний, двоциліндровий, новий
Каталожный номер: 5320-3509015
-
5800.00 грн.
Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».
Відгуків немає | Написати відгук
Компресор пневматичний двоциліндровий КамАЗ (5320-3509015-10) |
|
Тип компресора | двоциліндровий з повітряним охолодженням |
Каталоговий номер | 5320-3509015-10 |
Застосування | автомобілі КаМАЗ |
Продуктивність, л/хв |
201 |
Частота обертання колінчастого вала, об/хв | 2500 |
Вага, кг |
16 |
Стан | новий |
Гарантія | 12 місяців |
На автомобілях КамАЗ встановлюється двоциліндровий поршневий компресор 5320-3509015-10 з повітряним охолодженням. Забір повітря компресором при його роботі відбувається через повітряний фільтр двигуна.
Поршень (на малюнку поз. 8), виконаний з чавуну, має одне мастилос'емне і два компресійних кільця. Підшипник шатуна обладнаний біметалічними вкладишами. Головка шатуна має бронзову втулку під поршневий палець. Головка (поз. 9) компресора виконана з гніздами, в яких змонтовані нагнітальні клапани.
При закритих нагнітальних клапанах циліндри і канал нагнітання головки роз'єднані. Блок циліндрів (поз. 7) компресора і головка отримують охолодження за рахунок повітря. Компресор 5320-3509015-10 має мастильну систему змішаного типу при сухому картері. Мастило з мастильної магістралі подається по трубці до кришки (поз. 13) задній, а потім через отвори в ущільнювальному пристрої до каналів колінвалу (поз. 16) компресора. По цим же каналах відбувається надходження мастила до підшипників шатунів і до поршневих пальців. Змащювання інших поверхонь, що труться відбувається за рахунок розбризкування. Злив мастила з компресора здійснюється через кришку в картер двигуна автомобіля.
Для того, щоб запобігти витіканню мастила в картер (поз. 1) компресора КамАЗ, задня кришка (поз. 13) картера має спеціальний пристрій, що складається з ущільнювача (поз. 14) і пружини (поз. 15) ущільнювача. Під впливом пружини відбувається притиснення ущільнювача до торцевої поверхні задньої кришки. Для запобігання попадання осколків в масляну систему двигуна, між кришкою двигуна і картером компресора встановлена захисна металева пластина. Виникнення осколків можливо при поломці всмоктуючих клапанів компресора. Якщо тиск в повітряних балонах досягає 0,69-0,74 МПа, спрацьовує регулятор тиску. При цьому повітря через випускний клапан, що знаходиться у відкритому положенні, випускається в атмосферу.

1 - картер компресора; 2 - підшипник; 3 - передня кришка компресора; 4 - сальник; 5 - шків; 6 - регулювальні прокладки; 7 - блок циліндрів компресора; 8 - поршень з шатуном; 9 - головка компресора; 10 - стопорне кільце; 11 - підшипник; 12 - упорна гайка; 13 - задня кришка картера компресора; 14 - ущільнювач; 15 - пружина ущільнювача; 16 - колінчастий вал; 17 - пружина впускного клапана; 18 - клапан впускний; 19 - напрямна впускного клапана; 20 - пружина коромисла; 21 - шток клапана впускання; 22 - коромисло; 23 - плунжер; 24 - кільце ущільнювача; 25 - транспортна заглушка.
Відгуків немає