Компресор пневматичний ЮМЗ, ПАЗ, Богдан старого зразка повітряне охолодження

Каталожный номер: А29.03.000
  • 3642.00 грн.



Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».

Відгуків немає | Написати відгук

Компресор пневматичний ЮМЗ, ПАЗ, Богдан (А29.03.000-01) старого зразка, повітряне охолодження

Тип компресора одноциліндровий, з повітряним охолодженням і пластинчастими клапанами
Каталоговий номер А29.03.000-01
Застосування трактор ЮМЗ, автомобілі ПАЗ-3205, ГАЗ-66, автобус Богдан

Продуктивність, л/хв

135

Частота обертання колінчастого вала, об/хв 1550
Номінальний надлишковий тиск, МПа 0,686

Вага, кг

6

Стан новий
Гарантія 12 міс
 
Компресор А29.03.000-01 пневматичної системи агрегату є одноциліндровим одноступінчастим поршневим, з охолодженням повітряного типу. Встановлюється на спеціальному кронштейні з правого боку двигуна і отримує привід через клиноремену передачу від шківа насоса системи охолодження. Кріплення компресора знизу здійснюється за допомогою планки і шпильки з гайкою, а зверху - за допомогою двох болтів. Для регулювання натягу ременя приводу призначений спеціальний регулювальний болт.
 
У картері (на малюнку поз. 10) компресора обертається на двох кулькових підшипниках (поз. 5) колінчастий вал (поз. 8), що приводить в рух поршень (поз. 3). Підшипник нижньої головки шатуна укомплектований вкладишами з біметалу, що не потребує змащування мастилом, яке під тиском надходить із системи змащення двигуна до задньої кришки (поз. 7) по зовнішньому трубопроводу. З кришки (поз. 7) мастило через отвір, виконаний в ущільнювачі (поз. 6), йде в канал колінвалу, а звідти - до підшипника шатуна. Всі інші поверхні тертя змащуються за рахунок розбризкування мастила, яке виділяється з підшипника шатуна. Картер (поз. 10) закритий знизу піддоном, що є також кріпильним фланцем компресора. З піддону мастило йде на злив в картер двигуна через маслопровід.
 
Поршень (поз. 3) компресора ЮМЗ, ПАЗ, Богдан виготовлений зі сплаву алюмінію. У двох його верхніх канавках знаходяться компресійні кільця, встановлені виточками вгору. У нижній канавці встановлені два маслос'емних кільця, спрямовані виточками вниз. У голівці (поз. 2) циліндра (поз. 11) перебувають нагнітальний і всмоктуючий клапани.
 
При ході поршня вниз відбувається надходження повітря з колектора двигуна в циліндр компресора через штуцер (поз. 1) впускний і всмоктувальний клапан. При зворотному ході поршня стиснене повітря через нагнітальний клапан по трубопроводах надходить в пневматичну систему. При досягненні в балоні тиску повітря 0,73 МПа відбувається спрацьовування регулятора тиску і розвантаження компресора. Регулятор відключає від балона компресор і з'єднує нагнетальную лінію з атмосферою. Компресор, відключений від балона, виробляє подачу повітря в атмосферу без протитиску, завдяки чому відбувається його розвантаження. При зниженні в балоні тиску до 0,63 МПа регулятор знову спрацьовує і відбувається надходження повітря, що нагнітається в балон пневмосистеми.
 
Мал.1 – Компресор ЮМЗ, ПАЗ, Богдан (А29.03.000-01)
 
1 - впускний штуцер; 2 - головка циліндра; 3 - поршень; 4 - шатун; 5 - кульковий підшипник; 6 - ущільнювач; 7 - задня кришка; 8 - колінчастий вал; 9 - передня кришка; 10 - картер; 11 - циліндр.

 

Відгуків немає

Написати відгук

Максимальний розмір аватара 1440X900
Максимальний розмір фотографії 1440X900
Captcha

Написати відгук

Captcha
+38(095) 031-99-21
Telegram
Viber