На автомобілях ГАЗ-52, ГАЗ-51 використовується однодисковий сухий кошик зчеплення, що складається з диска натискного з кожухом і з важелями вимикання зчеплення в зборі і веденого диска. Штампований жорсткий кожух прикріплений до маховика за допомогою болтів (6 штук). Натискний диск обробленими з високою точністю виступами щільно входить в вікна кожуха, що забезпечує його правильну установку по відношенню до осі обертання. Ці виступи забезпечують передачу обертання через кожух від маховика до нажимному диску, виконаному з сірого чавуну.
Ведений диск вдає із себе тонкий розрізний сталевий диск, який заклепками закріплений між фланцем і диском. Фрикційна накладка звернена до маховика і жорстко приєднана заклепками до сталевого диску, між накладкою і диском розміщені шість хвилястих пружин пластинчастого типу. У момент включення зчеплення ці пружини випрямляються, а фрикційна накладка підходить поступово до диска. Таким чином забезпечується плавне включення зчеплення. Зібраний і готовий до установки диск за допомогою грузика піддається статичної балансуванню. Величина допустимого дисбалансу при цьому становить 18 кг/см.
Товщина фрикційних накладок зменшується. Через це відстань між маховиком і натискним диском поступово знижується, а кінці важелів наближаються до торцевої поверхні підшипника, внаслідок чого відбувається зменшення початкового зазору. Тому вільний хід педалі автомобіля ГАЗ-52 має становити З5-45 мм, що відповідає необхідній величині зазору приблизно 4 мм. Регулюється вільний хід відкручуванням (збільшення ходу) або закручуванням (зменшення ходу) регулювальної гайки (поз.26, малюнок 1). Двигуни автомобілів ГАЗ-52 і ГАЗ-51 широко використовуються для установки на автонавантажувачі львівського виробництва АП-40814, 4045, 4014.