Пусковий двигун ПД-10 (МТЗ, ЮМЗ, Нива, ДТ-75)
-
5700.00 грн.
Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».
Відгуків немає | Написати відгукПусковий двигун ПД-10 (в народі «пускач») - це 2-х тактний одноциліндровий двигун невеликої потужності для запуску дизеля. Основними складовими вузлами є - циліндр з головкою, кривошипно-шатунний механізм, системи пуску, запалювання, живлення і водяного охолодження, а також регулятор. До цієї комплектації не входять карбюратор, магнето і Стартер. У картері (поз.22) збираються елементи конструкції, а також він є герметичною продувочной камерою. Зверху на нього закріплений циліндр (поз.5), що має газові канали, водяну порожнину і вікна для впуску (поз.14), продувки (поз.13) і випуску (поз.12).
Циліндр закривається головкою (поз.3), також має водяну сорочку, краник (поз.2) для подачі палива і свічку запалювання (поз.1). Охолодження здійснюється через сполучені водяні порожнини охолодження, приєднані до спільної системі охолодження дизеля. Колінчастий вал збирається з двох піввісей - передньої (поз.23) і задньої (поз.28), запресованих в сталеві щоки (поз.26) і обертається в підшипниках, встановлених в розточеннях картера. На передньому кінці встановлена провідна шестерня (поз.18), а на задньому - маховик (поз.11). Шатун (поз.24) збирається з коленвалом. Поршень (поз.8) з'єднаний з шатуном пальцем (поз.9).
При переміщенні поршня у верхню точку відбувається стиснення горючої суміші і її займання від свічки (поз.1), гази розширюються і переміщають поршень в нижню точку. Поршень, рухаючись по черзі перекриває (або відкриває) впускне і випускне вікна. Горюча суміш з карбюратора через впускні канали і вікна надходить в картер, а також через продувні канали подається в циліндр, витисняючи відпрацьовані гази в випускне вікно. Далі цикл повторюється. Шатун (поз.24) перетворює зворотно-поступальний рух поршня в обертання колінвала. Шестерня колінчастого вала (поз.18) через проміжну шестерню (поз.33) приводить в обертання шестерні приводів магнето (поз.34) і регулятора (поз.32). Обертання також передається на привід редуктора, з подальшою передачею обертання дизелю трактора. Після його запуску автоматично від'єднується трансмісія.
Ззаду ПД є місця для установки карбюратора (поз.15), регулятора (поз.16) і магнето (поз.17). Система запалювання - автономна, що складається з іскрового магнето (поз.17) і свічки (поз.1). Запускається електроСтартером з дистанційним управлінням з кабіни тракториста.
Змазування кривошипно-шатунного механізму проводиться мастилом, що знаходиться в горючій суміші, а шестерень і підшипників - розбризкуванням мастила. Служить для запуску ДВС в будь-яких погодних умовах. Через неповне згоряння палива ПД - малоекономічний, що не має особливого значення через нетривалий час роботи. Для стабільної і тривалої експлуатації механізму потрібно своєчасно його розібрати, очистити від бруду і пилу. Підшипники замінити в разі їх заклинювання. У разі виходу з ладу - заводиться вручну дублюючим пусковим механізмом з тросом запуску. В процесі роботи потрібно належним чином обслуговувати механізм, що дозволяє довго і надійно експлуатувати пусковий двигун.
Пусковий двигун ПД-10 (МТЗ, ЮМЗ, Нива, ДТ-75) новий |
||||
Каталоговий номер | Д24с01-4 | Д24с01-5 | Д24с01-6 | Д65-1015510, Д65-24-С03-А СБ |
Двигун | СМД-14..СМД-22 | Д-240Л, Д-241Л | А-01, А-41, Д-440, А-466 | Д-65 |
Застосування | ДТ-75, ТДТ, Нива, Єнісей | МТЗ-80Л, МТЗ-82Л, Т-70 | ТТ-4, Т-4А, ДТ-75 | ЮМЗ-6 |
Тип двигуна | одноциліндровий карбюраторний двотактний двигун | |||
Охолодження |
водяне |
|||
Частота колінвалу | 3500 об/хв | |||
Комплектація |
без карбюратора, магнето, кожуха маховика і Стартера | |||
Стан |
новий | |||
Гарантія |
12 місяців |

Мал. 1 — Пусковий двигун ПД-10 (Д24С01)
Відгуків немає