Пусковий двигун ПД-10 (МТЗ, ЮМЗ, Нива, ДТ-75) повний комплект (новий)
-
12000.00 грн.
Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».
Відгуків немає | Написати відгук
Пусковий двигун ПД-10 (МТЗ, ЮМЗ, Нива, ДТ-75) повний комплект |
||||
Каталоговий номер | Д24с01-4 | Д24с01-5 | Д24с01-6 | Д65-1015510, Д65-24-С03-А СБ |
Двигун | СМД-14..СМД-22 | Д-240Л, Д-241Л | А-01, А-41, Д-440, А-466 | Д-65 |
Застосування | ДТ-75, ТДТ, Нива, Єнісей | МТЗ-80Л, МТЗ-82Л, Т-70 | ТТ-4, Т-4А, ДТ-75 | ЮМЗ-6 |
Тип двигуна | одноциліндровий карбюраторний двотактний двигун | |||
Охолодження |
водяне |
|||
Частота колінвалу | 3500 об/хв | |||
Комплектація |
з карбюратором, магнето, кожухом маховика і Стартером | |||
Стан |
повний комплект, новий | |||
Гарантія |
12 місяців |
Пусковий двигун ПД-10 (в народі «пускач») - це 2-х тактний одноциліндровий карбюратор невеликої потужності. Основними складовими вузлами є - картер, циліндр з головкою, кривошипно-шатунний механізм, системи пуску, запалювання, живлення і водяного охолодження. До цієї комплектації входять карбюратор, магнето і Стартер. Картер складається з 2-х частин (поз.38,41) в яких збираються елементи конструкції, а також - є герметичною продувочной камерою. Зверху на нього закріплений циліндр (поз.13), що має газові канали, водяну порожнину і вікна для впуску, продувки і випуску. Циліндр закривається головкою (поз.11), також має водяну сорочку і свічку запалювання (поз.9). Охолодження здійснюється через сполучені водяні порожнини охолодження, приєднані до спільної системі охолодження дизеля.
Колінчастий вал збирається з двох піввісей - передньої (поз.37) і задньої (поз.42), і обертається в підшипниках, встановлених в розточеннях картера. На передньому кінці встановлена провідна шестерня (поз.34), а на задньому - маховик (поз.1). Шатун (поз.4) збирається з колінвалом. Поршень (поз.7) з'єднаний з шатуном (поз.4) пальцем. При переміщенні поршня у верхню точку відбувається стиснення горючої суміші і її займання від свічки (поз.9), гази розширюються і переміщають поршень в нижню точку. Поршень, рухаючись по черзі перекриває (або відкриває) впускне і випускне вікна. Горюча суміш з карбюратора через впускні канали і вікна надходить в картер, а також через продувні канали подається в циліндр, витісняючи відпрацьовані гази в випускне вікно. Далі цикл повторюється. Шатун (поз.4) перетворює зворотно-поступальний рух поршня в обертання колінвала. Шестерня колінчастого вала (поз.34) через шестерню (поз.35) приводить в обертання шестерні приводів магнето і регулятора. Також обертання отримує привід редуктора, з подальшою передачею дизелю трактора. Після його запуску автоматично від'єднується трансмісія.
Спереду ПД змонтовані карбюратор (поз.16), регулятор (поз.28) і магнето. Система запалювання - автономна, що складається з іскрового магнето і свічки (поз.9). Очисник повітря (поз.17) - це фільтр з полімерних кілець. Запускається електроСтартером з дистанційним управлінням з кабіни тракториста. Змазування кривошипно-шатунного механізму проводиться мастилом, що знаходиться в горючій суміші, а шестерень і підшипників - розбризкуванням мастила.
Служить для запуску ДВС в будь-яких погодних умовах. Через неповне згоряння палива ПД - малоекономічний, що не має особливого значення через нетривалий час роботи. Для стабільної і тривалої експлуатації механізму потрібно своєчасно його розібрати, очистити від бруду і пилу. Підшипники замінити в разі їх заклинювання. У разі виходу з ладу - заводиться вручну дублюючим пусковим механізмом з тросом запуску. В процесі роботи потрібно належним чином обслуговувати механізм, що дозволяє довго і надійно експлуатувати пусковий двигун.
Мал.1 – Пусковий двигун ПД-10 (Д24с01) тракторів МТЗ, ЮМЗ, Нива, ДТ-75
1 - маховик; 2 - заглушка; 3 - прокладка; 4 - шатун; 5 - випускний патрубок; 6 - компресійні кільця; 7 - поршень; 8 - декомпресор; 9 - свічка запалювання; 10 - водовідвідний патрубок; 11 - головка циліндра; 12 - прокладка головки; 13 - циліндр; 14 - штифт; 15 - поршневий палець; 16 - карбюратор; 17 - очисник повітря; 18 - проміжна плита; 19 - тяга; 20 - зовнішній важіль регулятора; 21 - пружина регулювального болта; 22 - регулювальний болт; 23 - важіль регулятора; 24 - провідний диск; 25 - вісь; 26 - кульковий упор; 27 - валик; 28 - корпус регулятора; 29 - рухливий диск; 30 - кульки; 31 - підшипник; 32 - опорний диск; 33, 34 - шестерні; 35 - проміжна шестерня; 36 - самоподжимна манжета; 37 - піввісь; 38 - передня половина картера; 39 - щока; 40 - палець; 41 - задня половина картера; 42 - піввісь; 43 - сальник.
Відгуків немає