Сервомеханізм муфти головного зчеплення трактора Т-150 пневматичний плунжерний, УМТК
Каталожный номер: 125.20.057-1
-
1080.00 грн.
Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».
Відгуків немає | Написати відгукВиконує роль пневматичного підсилювача зусилля, необхідного для виключення зчеплення двигуна і коробки передач.
Сервомеханізм муфти головного зчеплення 125.20.057-1 - це пневматичний пристрій, що складається з наступних основних деталей - корпуса, плунжера, клапана, пружин, вилки, ущільнювачів і кріпильних деталей.
Механізм працює наступним чином - при упорі на педаль зчеплення плунжер переміщається в корпусі, і відкриває в клапані прохід стиснутого повітря в пневмокамеру, з'єднану з лівим важелем валика виключення. А вилка плунжера з'єднана з правим. Валик виключення повертається - відбувається роз'єднання муфти зчеплення. Відпускається педаль, плунжер закриває клапан і припиняється подача стисненого повітря. Сервомеханізм з'єднаний з пневмосистемою трактора і пневокамерой трубопроводами.
Входить до складу корзини головного зчеплення трактора Т-150. Для надійної та безперебійної роботи необхідно регулярно проводити техогляд і техобслуговування - перевірку герметичності шлангів і ущільнень, а контроль зазорів і різьбових з'єднань.
Служить для зменшення зусилля натиску на педаль для відключення муфти головного зчеплення, що дозволяє на короткий час зупиняти трактор, а також плавно перемикати передачі, починати рух і гальмувати.
Сервомеханізм муфти головного зчеплення 125.20.057-1 |
|
Робоче середовище | стиснене повітря |
Тиск стисненого повітря в пневмосистеме, МПа | |
Номінальний | 0,7 |
Максимальний | 0,1 |
Мінімальний | 0,4 |
Хід плунжера, мм | |
Холостий | 1,8 |
Повний | 3,3 |
Застосування | трактор Т-150К і його модифікації |
Зазор між плунжером і клапаном, мм | 1,8 |
Маса | 1,8 |
Відгуків немає