Стартер дон-1500 смд-31 (24В 8,2кВт, Z=10), Реставрація

Каталожный номер: 3202.3708000
  • Стартер дон-1500 смд-31 (24В 8,2кВт, Z=10), Реставрація
  • 8000.00 грн.



Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».

Відгуків немає | Написати відгук

Стартер СТ 3202-3708 Нива СК 5-М не редукторний

Каталоговий номер 32002.3708
Застосування Комбайни Нива СК-5М
Двигун СМД-14, СМД-18, СМД-22, СМД-24 і їх модифікації
Напруга, В 24

Потужність, кВт

8,2
Кількість зубів шестерні 10 зубів

Модуль шестірні

3.75

Крутний момент на літр двигуна, Нм

6,4

Споживаний струм утримуючей обмотки, А

11,5

Номінальна кількість обертів (об/хв)

1000-1300

Безперервний час роботи, сек

10-11

Повторний запуск, хв

2

Кут зачеплення шестерні, °

20

Ємність аккумулятору АКБ, А·ч

180

Діаметр статора (гільзи), мм

120

Споживаний струм втягуючей обмотки, А

180

Потужність пускова, кВт

8,2

Крутний момент руху, Нм

16

Напрямок обертання

правий

Аналог

СТ100.3708, Jubana СМД

Вага, кг

26

Стан

реставрований, періодично з'являються у продажу нові Стартера СТ100-3708 зі зберігання, про наявність в даний момент уточнюйте у менеджера

Гарантія

6 місяців
 
Стартер СТ3202-3708 використовується на двигунах СМД-14, СМД-18, СМД-20..22 комбайнів СК-5 «Нива» і відноситься до групи Стартерів з дистанційним управлінням. Електромагніт Стартера складається з корпусу, чотирьох котушок і чотирьох полюсних башмаків, які утворюють обмотку збудження Стартера. Вал якоря здійснює обертання в бронзових втулках, до яких через маслянки підводиться мастило. Вал має різьбу, по якій при включенні Стартера пересувається приводная шестерня. Кришка прикріплена до корпусу болтами. У кришці виконані вікна для доступу до щіток, які закриті захисною стрічкою з прокладкою. Щіткотримачі змонтовані на диску, який називається траверс. У кожному щеткотримачі розміщено по дві щітки, які виготовлені зі сплаву МГСО.
 
Реле Стартера Нива складається з сполучної ланки, гвинта, якірця, стержня, рухомого контакту, сердечника, що втягує і утримує обмотку, головних клем і клеми обмоток. Приводний механізм включає в себе зовнішній важіль, валик важеля з поворотною пружиною, внутрішній важіль, стакан з пружиною, упорну шайбу, провідну гайку з пружиною, шестерню приводу, упоре кільце, шплінт, корпус і опорний диск. 
 
При втягуванні якоря реле відбувається поворот зовнішнього важеля і пересування стакана пальцем внутрішнього важеля. В цей же момент відбувається дотик упорної ​​шайби торця приводної шестерні, пружина при цьому стискається. Завдяки цьому відбувається пом'якшення ударів при включенні. Провідна гайка теж стискає свою пружину, а потім повертається по різьбі під тиском стакана, починаючи пересувати шестерню. Рух приводної шестерні обмежене упорним кільцем, встановленим на валу якоря і закріпленим за допомогою шплінта. Після входу шестерні в зачеплення рухливий контакт реле замикає головні клеми і якір починає обертання. Після пуску дизеля СМД в результаті збільшення обертів починається звінчування шестерні з різьби вала якоря і її повернення в початкове положення.

Відгуків немає

Написати відгук

Максимальний розмір аватара 1440X900
Максимальний розмір фотографії 1440X900
Captcha

Написати відгук

Captcha
+38(095) 031-99-21
Telegram
Viber