Стартер КамАЗ Z = 10 8,2 КВТ (вир-во БАТЕ) аналоги AZJ3367 "Искра" AZJ3436 реставрований

Каталожный номер: СТ142Б2-3708000
  • 6500.00 грн.



Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».

Відгуків немає | Написати відгук

 

Стартер КамАЗ СТ142Б2-3708000

Каталоговий номер СТ142Б2-3708000
Застосування КамАЗ-5320, КамАЗ-53212, КамАЗ-5410, КамАЗ-5511, КамАЗ-55102, УРАЛ-4320, КАЗ-4540, ЗіЛ-4331, ЛіАЗ-5256, ЛАЗ-42021, ЛАЗ-4206, ЛАЗ-4
Двигун КамАЗ 7403, 740.11-240, 740.13-260, 740.30-260 і їх модифікації
Напруга, В 24

Потужність, кВт

8,2
Кількість зубів шестерні 10 зубів

Модуль шестірні

3,75

Напрямок обертання

правий

Кут зачеплення шестерні

20 °

Діаметр гільзи, мм

133

Аналог

СТ-142Б1

Вага, кг

25

Стан

реставрований, періодично з'являються у продажу нові Стартера СТ3212.3708 зі зберігання, про наявність в даний момент уточнюйте у менеджера

Гарантія

6 місяців
 
На автомобілях КамАЗ застосовується Стартер СТ142Б2-3708000 (малюнок 1), що представляє собою електродвигун з тяговим реле і приводним механізмом. Тип порушення Стартера - послідовний; кріплення Стартера - фланцеве, за допомогою трьох болтів і шпильки. Герметичне виконання Стартера практично повністю виключає попадання всередину вологи, бруду та інших сторонніх речовин.
 
Тягове реле (поз. 9) при проходженні струму вводить примусово приводную шестерню (поз. 14) в зачеплення з вінцем маховика колінвала, при цьому замикаючи контакти ланцюга живлення Стартера. У цей момент якір (поз. 7) починає обертання, потім запускається в хід вінець маховика через приводну шестерню. Після того, як двигун починає самостійну роботу, зачеплення пари шестерня - маховик роз'єднується.
 
Головною відмінною рисою даного Стартера СТ142Б2 є наявність механізму приводу з муфтою вільного ходу храпового типу. У корпусі приводу знаходяться ведуча і ведена напівмуфти, напрямна втулка, пружина і механізм роз'єднання напівмуфт. Деталі приводу змонтовані на направляючой втулці і мають прямі шліци по внутрішньому і гвинтові по зовнішньому діаметрам.
 
Відома полумуфта з приводною шестернею виконані як єдиний вузол. Обертання цього вузла забезпечують дві самозмазуючі втулки, виготовлені з графітизированного томпаку і запресовані в провідну полумуфту. Включення Стартера КамАЗ здійснюється дистанційно при повороті ключа в замку запалювання у напрямку обертання годинникової стрілки. При цьому положення ключа залишається нефіксованим і він повинен відпускатися відразу після запуску двигуна. Обидві кришки Стартера (поз. 1, 15), а також проміжний підшипник виконані з мастильними резервуарами з фільцами, які просякнуті турбінним мастилом і закриті герметичними заглушками.
 
 
Мал.1 - Стартер СТ142Б2-3708 автомобіля КамАЗ
 
1 - кришка з боку колектора; 2 - дублюючий вимикач Стартера; 3 - траверса; 4 - ізольована щітка; 5 - неізольована щітка; 6 - перемичка; 7 - якір; 8 - реле Стартера; 9 - тягове реле; 10 - сільфон; 11 - важіль; 12 - тримач підшипника; 13 - вимикач приладів і Стартера; 14 - привід Стартера з шестернею; 15 - кришка з боку приводу.

 

Відгуків немає

Написати відгук

Максимальний розмір аватара 1440X900
Максимальний розмір фотографії 1440X900
Captcha

Написати відгук

Captcha
+38(095) 031-99-21
Telegram
Viber