Стартер КамАЗ Z = 10 8,2 КВТ (вир-во БАТЕ) аналоги AZJ3367 "Искра" AZJ3436 реставрований
Каталожный номер: СТ142Б2-3708000
-
6500.00 грн.
Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».
Відгуків немає | Написати відгук
Стартер КамАЗ СТ142Б2-3708000 |
|
Каталоговий номер | СТ142Б2-3708000 |
Застосування | КамАЗ-5320, КамАЗ-53212, КамАЗ-5410, КамАЗ-5511, КамАЗ-55102, УРАЛ-4320, КАЗ-4540, ЗіЛ-4331, ЛіАЗ-5256, ЛАЗ-42021, ЛАЗ-4206, ЛАЗ-4 |
Двигун | КамАЗ 7403, 740.11-240, 740.13-260, 740.30-260 і їх модифікації |
Напруга, В | 24 |
Потужність, кВт |
8,2 |
Кількість зубів шестерні | 10 зубів |
Модуль шестірні |
3,75 |
Напрямок обертання |
правий |
Кут зачеплення шестерні |
20 ° |
Діаметр гільзи, мм |
133 |
Аналог |
СТ-142Б1 |
Вага, кг |
25 |
Стан |
реставрований, періодично з'являються у продажу нові Стартера СТ3212.3708 зі зберігання, про наявність в даний момент уточнюйте у менеджера |
Гарантія |
6 місяців |
На автомобілях КамАЗ застосовується Стартер СТ142Б2-3708000 (малюнок 1), що представляє собою електродвигун з тяговим реле і приводним механізмом. Тип порушення Стартера - послідовний; кріплення Стартера - фланцеве, за допомогою трьох болтів і шпильки. Герметичне виконання Стартера практично повністю виключає попадання всередину вологи, бруду та інших сторонніх речовин.
Тягове реле (поз. 9) при проходженні струму вводить примусово приводную шестерню (поз. 14) в зачеплення з вінцем маховика колінвала, при цьому замикаючи контакти ланцюга живлення Стартера. У цей момент якір (поз. 7) починає обертання, потім запускається в хід вінець маховика через приводну шестерню. Після того, як двигун починає самостійну роботу, зачеплення пари шестерня - маховик роз'єднується.
Головною відмінною рисою даного Стартера СТ142Б2 є наявність механізму приводу з муфтою вільного ходу храпового типу. У корпусі приводу знаходяться ведуча і ведена напівмуфти, напрямна втулка, пружина і механізм роз'єднання напівмуфт. Деталі приводу змонтовані на направляючой втулці і мають прямі шліци по внутрішньому і гвинтові по зовнішньому діаметрам.
Відома полумуфта з приводною шестернею виконані як єдиний вузол. Обертання цього вузла забезпечують дві самозмазуючі втулки, виготовлені з графітизированного томпаку і запресовані в провідну полумуфту. Включення Стартера КамАЗ здійснюється дистанційно при повороті ключа в замку запалювання у напрямку обертання годинникової стрілки. При цьому положення ключа залишається нефіксованим і він повинен відпускатися відразу після запуску двигуна. Обидві кришки Стартера (поз. 1, 15), а також проміжний підшипник виконані з мастильними резервуарами з фільцами, які просякнуті турбінним мастилом і закриті герметичними заглушками.

Мал.1 - Стартер СТ142Б2-3708 автомобіля КамАЗ
1 - кришка з боку колектора; 2 - дублюючий вимикач Стартера; 3 - траверса; 4 - ізольована щітка; 5 - неізольована щітка; 6 - перемичка; 7 - якір; 8 - реле Стартера; 9 - тягове реле; 10 - сільфон; 11 - важіль; 12 - тримач підшипника; 13 - вимикач приладів і Стартера; 14 - привід Стартера з шестернею; 15 - кришка з боку приводу.
Відгуків немає