Стартер СТ2501 К-700, МАЗ, КрАЗ 24В 9,1 кВт 10 зубів після 2004 р.в. Реставрований
Каталожный номер: СТ2501-3708000-21
Варіанти:
9,1 кВт 10 зубьев после 2004 г.в. Реставрированный
14000.00 грн.
9,1 кВт 10 зубьев после 2004 г.в. Новый
27000.00 грн.
8,2 кВт 11 зубьев до 2004 Реставрированный
14000.00 грн.
-
14000.00 грн.
Мінімальне замовлення – 300 грн. При замовленні по телефону, для швидкої відповіді, дуже просимо вказувати інформацію з поля «Каталожний номер».
Відгуків немає | Написати відгук
Стартер СТ 2501-21 (К-700, МАЗ, КрАЗ) (24В/8,2кВт) z = 10 або 11 |
|
Каталоговий номер | СТ2501-3708000 - 40 |
Застосування | К-700, К-701 (Кіровець), МАЗ, КрАЗ, БелАЗ, УРАЛ, МоАЗ |
Двигун | ЯМЗ-236, ЯМЗ-238, ЯМЗ-240, ЯМЗ-7511. ЯМЗ-656, ЯМЗ-658 |
Напруга, В | 24 |
Потужність, кВт |
8,2 |
Кількість зубів шестерні | 10 або 11 зубів |
Модуль шестірні |
3,75 |
Напрямок обертання |
правий |
Кут зачеплення шестерні |
20 ° |
Особливості |
Випуск після 2004 р. Кріплення Стартера універсальне: під скобу і під стрічку |
Аналог |
СТ103А |
Вага, кг |
29 |
Стан |
реставрований, періодично з'являються у продажу нові Стартера з зберігання, про наявність в даний момент уточнюйте у менеджера |
Гарантія |
6 місяців |
У двигунах серії ЯМЗ для запуску використовується чотириполюсний Стартер постійного струму СТ2501-21 з послідовним збудженням. У корпусі (поз. 2) знаходяться полюса (поз. 6) з котушками порушення (поз. 14, 24). На валу (поз. 22) якоря (поз. 23) в напресованому пакеті заліза покладена обмотка. На валу також змонтований колектор (поз. 5), який зібраний з мідних пластин. Обертання вала відбувається в підшипниках, які розташовані в кришці колектора (поз. 10) і в кришці приводу (поз. 26). Підшипники виконані у вигляді змащених мастилом вкладишів з металокерамічного матеріалу. Усередині кришки (поз. 10) встановлені щіткитримачі з прикріпленими до них щітками (поз. 13).
Привід Стартера (поз. 19) здійснює передачу крутного моменту на колінвал дизеля шляхом створення зачеплення шестерні (поз. 18) з маховиком. Стартер ЯМЗ нового зразка оснащений електромагнітним тяговим реле, яке приєднується до корпусу приводу (поз. 21). При включенні реле через важіль (поз. 27) починає переміщати привід по валу до моменту входу шестерні (поз. 18) в зачеплення з вінцем маховика, при цьому здійснюється запуск двигуна. Після цього ключ запалювання відпускається, відключається реле і відбувається роз'єднання зачеплення під впливом поворотної пружини, що знаходиться в тяговому реле. Контакти в вимкненому реле розмикаються і Стартер припиняє роботу.

Мал.1 - Стартер СТ2501-21 двигуна ЯМЗ після 2004 року (К-700, МАЗ, КрАЗ)
1, 3 - кільце ущільнювача; 2 - корпус Стартера; 4 - шайба; 5 - колектор; 6 - полюс; 7 - гвинт полюса; 8 - болт стягнутий; 9 - шина з'єднувальна; 10 - кришка з боку колектора; 11 - втулка; 12 - траверса; 13 - щітка; 14, 24 - котушка в зборі; 15 - вісь важеля; 16 - кожух приводу; 17 - паронітова прокладка; 18 - шестерня приводу; 19 - привід в зборі; 20 - шайба упорна; 21 - корпус приводу; 22 - вал якоря; 23 - якір; 25 - пластина; 26 - кришка з боку приводу; 27 - важіль.
Відгуків немає